ساخت سایت

Wiki Article

ما هر سه روش را در این بخش معرفی و بررسی می‌کنیم. شما می‌توانید هرکدام برایتان ساده‌تر و کاربردی‌تر بود را انتخاب کنید و قالب را نصب کنید.

اگر قالب سایت ریسپانسیو انتخاب کنید در همان ابتدا از بروز چنین مشکل بزرگی جلوگیری کرده‌اید. بلافاصله پس از گذراندن آموزش طراحی سایت با وردپرس، نسخه‌های مختلف موبایل و تبلت را طراحی کردن می‌تواند سخت باشد. بنابراین بهترین راه استفاده از همین قالب‌ها است.

انتخاب قالب، درست مثل دکورزدن مغازه است. شاید بهتر باشد چیزی را که می‌خواهید، ابتدا روی کاغذ بکشید و بعد از آن، کار سفارشی‌سازی قالب را شروع کنید.

به طور مثال توضیح کوتاه لیموهاست «خرید هاست وردپرس و ووکامرس، حرفه‌ای و ارزان» است. شما نیز در حد چند کلمه می‌توانید سایت خود را در این فیلد معرفی کنید.

با راه اندازی “فروشگاه اینترنتی با وردپرس” دیگر به یک مکان و یا شهر محدود نخواهید بود.

جزئیات و مزیت های محصولات خود را به مشتری معرفی می نمایید

بعد از انتخاب اینجا نام دامنه، باید هاست سایت خود را انتخاب کنید.

از اثر بالای بازاریابی محتوایی غافل نشوید. این رویکرد که در بلندمدت به ثمر می‌نشیند، می‌تواند سیلی از بازدیدکنندگان را روزانه به سایتتان روانه کند.

لیمو هاست با در اختیار داشتن فایروال های قدرتمند و استفاده از از لایسنس‌های بین المللی اورجینال و اجرای سیاست های سختگیرانه‌ی امنیتی، سایت شما را از هرگونه حمله، نفوذ و هک شدن محافظت می‌کند.

فقط کافیست ویژگی‌ها و اصولی ساخت سایت را رعایت این سایت کنید. اما اگر نمی‌توانید، هرگز دست به کار نشوید و کار را به افراد و تیم‌های متخصص مانند همیار توسعه بسپارید.

اشکالی از تبلیغات که هوشمندند، می‌توانند آوردۀ بسیار خوبی هم داشته باشند.

همچنین شما بدون محدودیت در زمان و مکان، می‌توانید فروشگاه خود را مدیریت کنید.

تیم آنلاینر از سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را در طراحی سایت حوزه طراحی سایت تخصصی شروع کرد و توانست با گسترش خدمات تخصصی خود در حوزه دیجیتال ساخت وب سایت مارکتینگ نمونه کارهای بسیار قوی را در کارنامه خود ثبت کند, آنلاینرهمیشه سعی داشته که با ارائه خدمات با کیفیت بالا اقدام به جذب مشتری نماید که تا کنون در این حوزه موفق بوده است زیرا ۹۰ درصد مشتریان این مجموعه از طریق مشتریان قبلی مان معرفی میشوند.

در مرحله‌ی خرید قالب برای آموزش طراحی سایت با وردپرس به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

Report this wiki page