طراحی سایت فروشگاهی

Wiki Article

جهت مشاوره حضوری یا تلفنی رایگان طراحی وب در تهران با همکاران ما در واحد طراحی وب تماس بگیرید.

شما می توانید به واسطه ی طراحی فروشگاه اینترنتی محدودیت های زمانی و مکانی برای مشتریان خود را از بین ببرید.

فشرده سازی کد ها جهت بارگذاری صفحات با سرعت بیشتر نقشه سایت

در طراحی وب سایت فروشگاهی باید به این نکته توجه شود که دونوع طراحی سایت وجود دارد.

پرتال نرم افزاری تحت وب است که توسعه آن‌ متوقف نمی شود و هم‌زمان با افزایش مخاطبان، پرتال از امکانات پیشرفته‌تری برخوردار خواهد شد و تمامی کاربران مشترک پرتال می توانند از این امکانات در کنار پشتیبانی شبانه روزی (بدون هیچ هزینه اضافه‌ای) بهره‌مند شوند. برای پشتیبانی باید هزینه پرداخت شود؟ در پرتال پشتیبانی رایگان میباشد و شما هزینه ای برای پشتیبانی و مشاوره پرداخت نمی‌کنید. تفاوت سایت ساز ها و فروشگاه ساز ها در چیست؟ تفاوت سایت ساز ها و فروشگاه ساز ها در هسته نرم افزار و تکنولوژی های مورد استفاده، امکانات، ویژگی ها، توسعه و به روز رسانی نرم افزاری و پشتیبانی به مشترکین است. پرتال یک فضای محدود است؟ متاسفانه اغلب سایت ساز ها و فروشگاه ساز های موجود محدود می باشند ولی پرتال کاملا پویا و به صورت شبانه روزی در حال توسعه می باشد و در صورتی که امکان خاصی مدنظر شما باشد، پس از بررسی و تایید به نرم افزار خود اضافه می کند. برای قالب هزینه ای دریافت میشود؟ در تمامی سیستم ها طراحی و استفاده از قالب جدید، باز طراحی قالب و... شامل هزینه می باشد ولی در پرتال هزینه برای قالب‌ پرداخت نمی کنید و در هر زمانی می توانید قالب وب‌سایت خود را به قالب های جدید پرتال تغییر دهید. آیا در پرتال امکان استفاده از قالب اختصاصی فراهم است؟ بله، امکان طراحی قالب توسط تیم ما یا برون سپاری به مجموعه دیگر فراهم است.

آیا سایت فروشگاهی طراحی شده توسط وب‌رمز در موبایل نیز به‌درستی نمایش داده می‌شود؟

طراحی سایت فروشگاهی ارزان با استفاده از موارد زیر امکانپذیر می شود. در ادامه به نمونه وردپرسی اشاره می کنیم.

با توجه به گسترده تر شدن فضای اینترنت و دسترسی آسان به آن و همچنین افزایش تمایل کاربران به خرید آنلاین، حضور پررنگ در فضای طراحی سایت فروشگاهی مجازی به امری غیر قابل انکار تبدیل شده است.

سرعت رشد در دنیای اینترنت به حدی رسیده است که روزانه ده ها افزونه جدید وارد بازار می شود که از طریق آن ها می توان وب سایت را ارتقا داد.

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به پرتال می‌باشد و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد. × شروع راه‌اندازی تا ۵ دقیقه دیگه سایت شما آماده است به دنبال راه‌اندازی چه چیزی هستین؟ فروشگاه اینترنتی سایت برای معرفی شرکت و خدمات آن بیوگرافی و بلاگ نویسی سایر موارد مرحله بعد شرایط فعلی خود را انتخاب کنید تازه‌کار هستم همین ساخت وب سایت حالا هم فروش دارم خیال‌تون راحت! تیم ۱۵ نفره پشتیبانی پرتال در تمامی مسیر ساخت فروشگاه اینترنتی در کنارتون هست. مرحله بعد بازگشت در حال حاضر محصولات‌تون رو چطور می‌فروشین؟ فروشگاه حضوری دارم سایت دارم و در سایتم می‌فروشم اینستاگرام دارم کانال تلگرام دارم واتس‌آپ دارم فروشنده در دیوار هستم فروشنده در دیجی‌کالا هستم فروشنده در ترب هستم غرفه در باسلام دارم تلفنی می‌فروشم سایر موارد مرحله بعد بازگشت آیا مشکلی با سایت فعلی دارین؟ فروش ندارم پشتیبانی خوب ندارم مشکلات فنی دارم مدیریت و کار با سایت برایم سخت است امکانات کافی نیست مشکلی ندارم مرحله بعد بازگشت چه تعداد محصول دارین؟ کمتر از ۱۰۰ عدد بین ۱۰۰ تا ۱۰۰۰ عدد کلیک کنید حداقل ۱۰۰۰ عدد ندارم مرحله بعد بازگشت زمینه کاری‌تون رو انتخاب کنین آرایشی و بهداشتی پوشاک الکترونیک مبلمان و دکوراسیون صنایع دستی جواهر و بدلیجات نقاشی تصویربرداری کافی‌شاپ و رستوران مواد غذایی غذا ورزشی اسباب‌بازی دوره‌های آموزشی فایل دانلودی سایر مرحله بعد بازگشت به دنبال چقدر فروش ماهانه هستین؟ زیر ۱۰۰ میلیون تومان کلیک کنید بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان بین ۵۰۰ میلیون تا یک میلیارد تومان حداقل یک میلیارد تومان میانگین درآمد فروشگاه‌های الکترونیک که با پرتال راه‌اندازی شدند بیش از یک میلیارد تومان است.

مهم ترین نکته برای طراحی وب سایت فروشگاهی این است که توسط کاربران دیده شود تا افراد بتوانند با دیدن و اعتماد به این سایت به راحتی خرید کنند. اولین کار برای دیده شدن سایت، کسب رتبه بالا در گوگل است که موتور جستجو بتواند با درخواست کاربران سایت شما را به آنها نشان دهد.

تهران، بالاتر از میدان ولیعصر، چهار راه زرتشت بن بست سروش ساختمان بهمن طبقه اول واحد دوم

۵ سال تجربه در ساخت فروشگاه اینترنتی مرحله بعد بازگشت اطلاعات شخصی‌تون رو بنویسین شماره موبایل را بنویسید. لطفا یک شماره موبایل معتبر وارد کنید. نام و نام خانوادگی را بنویسید. مرحله بعد بازگشت از چه طریقی با پرتال آشنا شدین؟ گوگل اینستاگرام دوستان و آشنایان معرفی در سایر سایت‌ها نمونه سایت‌های ساخته شده با پرتال سایر موارد مرحله بعد بازگشت یک رمز عبور برای فروشگاه‌تون بنویسین رمز عبور را بنویسید. رمز عبور باید حداقل ۶ حرف باشد. مرحله بعد بازگشت رمز یکبار مصرف را بنویسین یک رمز یکبار ساخت سایت مصرف به شماره موبایل شما ارسال شد.

هرچقدر عکس محصولات شما با کیفیت و منحصر به فردتر باشد تاثیر مثبتی بر روی کاربران خواهید داشت. سعی کنید عکس محصولاتی را که قرار می دهید منحصر به شرکت و یا فروشگاه خودتان باشد.

Report this wiki page