راز قیمت طراحی سایت

Wiki Article

کار کردن با سایت ساز ویترین آسان است و نیاز به دانش فنی طراحی سایت ندارد. در پنل سایت شما آموزش‌های ویدئویی قرار دارد که جزئیات مختلف مدیریت سایت را به شما آموزش می‌دهد.

برای اینکه با اینجور افراد آشنا بشی میتونی از سایت های فریلنسری اقدام کنی که تو مقاله بهترین سایت های فریلنسری معرفیشون کردم.

«ویترین باعث می‌شه من روی پای خودم وایسم. چرا من باید ۱۰ تا ۱۵ درصد سودم رو از دست بدم، در حالی که با ویترین می‌تونم مستقیم به مشتری بفروشم؟»

علاوه بر آن، طراحی سایت وردپرسی، به علت داشتن قالب‌های آماده و نیاز به ادیت‌های کمتر، از هزینه کمتری برخوردار است. بنابراین قیمت طراحی سایت در این نوع طراحی سایت بسیار کمتر از سایر خدمات طراحی است که با پایه برنامه نویسی نوشته می‌شود.

هزینه مورد نظر از بابت خرید قالب، راه اندازی قالب سایت روی سرور، یک سال پشتیبانی، ایمن سازی، آموزش پانل کاربری می باشد و لازم است هزینه ثبت دامنه و هاستینگ جداگانه پرداخت گردد.

این هزینه بستگی به: میزان حجم کاری، مدیریت بخش های مختلف سایت، پشتیبانی فنی، پشتیبانی محصولات و… داره.

ما در گروه آموزشی و خدماتی نت منبع سئو، با هدف افزایش دانش کاربران فضای مجازی و پر رنگ کردن نقش طراحی وبسایت و سئو سایت برای صاحیبین کسب و کار فعالیت خود را ادامه میدهیم.

(البته هرکدوم مزایا و معایب خودشونو دارن و این مثال برای درک کارکرد وردپرس بود.)

-    در صورت نیاز به مشاوره در خصوص انتخاب گزینه مناسب جهت سایت خود یا هرگونه سئوال درباره قیمت و هزینه ها لطفا با ما  تماس بگیرید تا همکاران ما جوابگوی سوالات شما باشند. 

برای ثبت سفارش طراحی سایت و برآورد هزینه سعی کن که توی متن درخواست نکاتی که برای خودت فکر میکنی هم هستند رو بنویسی.

ولی خب با داشتن سایت میشه یکبار زمان بزاری محصولاتتو وارد کنی و هر توضیحی هست بدی و هزاران کاربر میان و استفاده میکنن و خرید انجام میشه. یعنی فقط کافیه تو بیای و سفارش هارو بررسی و ارسال کنی.

یعنی مثلا ما خودمون داخل وردپرس برنامه نویسی انجام میدیم و خیلی وقتا شده مشتریمون یک وبسایتی رو خواسته که واقعا با وردپرس نمیشد.

اگه بخوام مثال بزنم فرض بگیرید وردپرس چرخه و ما با برنامه نویسی میایم چرخ رو دوباره اختراع میکنیم.

گروه طراحی سایت لاگ ارائه دهنده خدمات طراحی سایت و سئو در شیراز و کل ایران

Report this wiki page