به کار انداختن طراحی وب سایت من

Wiki Article

وردپرس یکی از محبوب‌ترین سیستم‌های مدیریت محتواست که امکانات نامحدودی را در اختیارتان قرار می‌دهد. بعضی از افراد ترجیح می‌دهند که یک سیستم مدیریت محتوای

همانطور که در آموزش­ های قبل گفتیم با نصب افزونه­ ها در وردپرس امکانات و ویژگی ­های…

به عنوان کسی که قصد راه‌اندازی و طراحی یک سایت خوب و باکیفیت را دارد حتما می‌دانید…

لازم به ذکر است که وب سایت های خریداری شده مادام العمر خواهند بود و تنها یک بار هزینه آن را پرداخت خواهید کرد.

●    قابلیت جستجو و فیلتر گذاری روی محصولات برای یافتن سریع محصول

ما در پونه مدیا هنگام آموزش و پیاده سازی و طراحی فروشگاه اینترنتی شما سیستم محصولات مرتبط شما را به صورت کامل برنامه ریزی می کنیم، تا مشتری فروشگاه شما بتواند زودتر و راحت تر محصول مورد نظر خود را خریداری کند.

بله روی قالب های فروشگاهی سی فایو درگاه پرداخت زرین پال فعال است علاوه بر این در صورت درخواست کاربر سایر درگاه های بانکی روی سایت کاربر نصب و تنظیم می گردد.

کسب و کارهای دیگران را روی سایت وردپرسی خود در قبال مبلغی آگهی کنید و هم فال هم تماشا!

اینتن به عنوان بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ و شرکت طراحی سایت با بیش از ۱۰ سال سابقه درخشان شما در این مسیر همراهی میکند

در این آموزش قصد داریم نحوه خرید قالب و افزونه وردپرس را به شما آموزش دهیم. اینکه…

طرح گرافیکی سایت اولین مرحله از روند طراحی سایت است که در این مرحله از همه ی صفحات صفحه ی اصلی، درباره ی ما و تماس با ما را نیز دارد و بعد از تایید طرح اولیه طراح شروع به طراحی نیز می‌کند.

امروزه همه چیز آنلاین است حتی خرید انواع بلیط و کارت شارز سیمکارت. شما روی وردپرس می‌توانید سایت اختصاصی فروش بلیط هواپیما، اتوبوس، قطار، کنسرت و… سایت منبع و یا سایت اختصاصی مخصوص فروش شارژ و اعتبار سیمکارت‌ها راه اندازی کنید.

مثلا سی فایو به مدت ۷ روز سایت را به صورت رایگان در اختیار شخص قرار می‌دهد؛ در این مدت زمان، شخص می‌تواند با تمام امکانات سایت کار کند و در صورت رضایت یکی از تعرفه‌های طراحی سایت را خریداری کند.

جزئیات این محصول شامل قیمت ، مشخصات فنی موجودی کالا و غیره می باشد.

Report this wiki page