قطعی راهنمای قیمت طراحی سایت

Wiki Article

در کنار همه این موارد، هزینه چندبرابری را نیز می‌بایست تقبل نمایید.

بازدید کنندگان اصلی سایت ها معمولا از طریق موتور های جست و جو هستند. با بهینه کردن وب سایت برای موتورهای جست و جو وب سایت شما به صورت رایگان در نتایج گوگل نمایش داده می شود و بدون اینکه پولی پرداخت کنید و تبلیغی انجام دهید کاربران وارد وب سایت شما می شوند.

۴. متون، تصاویر، گالری ها و ... را به سایت خودتان اضافه کنید.

اولین و مهم‌ ترین مسئله ای که همه مشتریان طراحی سایت فروشگاهی نگران آن هستند ، قیمت سایت فروشگاهی است . بدیهی است که طراحی سایت فروشگاهی نسبت به طراحی سایت های دیگر مانند طراحی سایت شرکتی به دلیل امکاناتی که باید در آن قرار بگیرد از جمله: سبد خرید ، مقایسه محصول ، فیلتر محصولات براساس پارامترهای مختلف و ... کار سخت تری است از این رو است که قیمت طراحی سایت فروشگاهی نسبت به سایر وب سایت ها گران تر است اما پارامترهای دیگری هم هستند که در قیمت سایت فروشگاهی تاثیر بسزایی دارند که یکی از مهم ترین آن ها قالب سایت فروشگاهی است . برخی از شرکت های برنامه نویسی از قالب اختصاصی برای طراحی سایت فروشگاهی استفاده می کنند به گونه ای که صفر تا صد وب سایت را به صورت اختصاصی متناسب با درخواست ها و نیازهای مشتری کدنویسی و طراحی کرده و در اختیار او قرار می دهند . طراحی سایت فروشگاهی با قالب اختصاصی از امنیت بالاتری برخوردار می باشد اما هم قیمت بالاتری دارد و هم اینکه طراحی آن مدت زمان تقریبا طولانی به طول می انجامد .

بدون هیچ کلاسی صدر نتایج گوگل باش، محصول یا خدماتت رو تو چشم همه کن یا اصلا پول در بیار! 

داشتن امکاناتی برای روش های پرداخت گوناگونی شامل کارت به کارت،پرداخت آنلاین، و پرداخت در محل

برند سازی با یک برندینگ عالی، نام تجاری خود را به همگان معرفی نمایید

آیا برای افزودن محصول و دسته بندی محصولات محدودیتی وجود دارد؟

تمامی سایت های توسعه یافته توسط تیم ایران سایت مبتنی بر سئو هستند اما اگر برای توسعه وب سایت نیاز به مشاوره و تحلیل سئو دارید به صفحه سئو مراجعه کنید.

تفاوت بین سایت های آماده با دیگر سایت ها این است که این سایت ها این سایت از قبل طراحی و پیاده سازی شده است، و شما با مشاهده دموی این سایت ها در صورتی که مورد پسند شما قرار گرفت، آن را خریداری می کنید و فقط اطلاعات شما ادامه مطلب نظیر اطلاعات تماس، نام شرکت و برند شما، تصاویر محصولات شما و غیره در آن جایگزین می شود، جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان و آماده می توانید به صفحه خرید سایت مراجعه نمایید.

هر کسی دوست دارد بدون خروج از منزل یا محل کار، سریعا وارد سایت یک فروشگاه اینترنتی شده و محصول خود را خریداری کند. بنابراین توجه به مسئله ساخت  سایت فروشگاهی برای کسب و کارهای سنتی، افزایش یافته است.

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به پرتال می‌باشد و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد. × شروع راه‌اندازی تا ۵ دقیقه دیگه سایت شما آماده است به ادامه مطلب دنبال راه‌اندازی چه چیزی هستین؟ فروشگاه اینترنتی سایت برای معرفی شرکت و خدمات آن بیوگرافی و بلاگ نویسی سایر موارد مرحله بعد شرایط فعلی خود را انتخاب کنید تازه‌کار هستم همین حالا هم فروش دارم خیال‌تون راحت! تیم ۱۵ نفره پشتیبانی پرتال در تمامی مسیر ساخت فروشگاه اینترنتی در کنارتون هست. مرحله بعد بازگشت در حال حاضر محصولات‌تون رو چطور می‌فروشین؟ فروشگاه حضوری دارم سایت دارم و در سایتم می‌فروشم اینستاگرام دارم کانال تلگرام دارم واتس‌آپ دارم فروشنده در دیوار هستم فروشنده در دیجی‌کالا هستم فروشنده در ترب هستم غرفه در باسلام دارم تلفنی می‌فروشم سایر موارد مرحله بعد بازگشت آیا مشکلی با سایت فعلی دارین؟ فروش ندارم پشتیبانی خوب ندارم مشکلات فنی دارم مدیریت و کار با سایت برایم سخت است امکانات کافی نیست مشکلی ندارم مرحله بعد بازگشت چه تعداد محصول دارین؟ کمتر از ۱۰۰ عدد بین ۱۰۰ تا ۱۰۰۰ عدد حداقل ۱۰۰۰ عدد ندارم مرحله بعد بازگشت زمینه کاری‌تون رو انتخاب کنین آرایشی و بهداشتی پوشاک الکترونیک مبلمان و دکوراسیون صنایع دستی جواهر و بدلیجات نقاشی تصویربرداری کافی‌شاپ و رستوران مواد غذایی غذا ورزشی اسباب‌بازی دوره‌های آموزشی فایل دانلودی سایر مرحله بعد بازگشت به دنبال چقدر فروش ماهانه هستین؟ زیر ۱۰۰ میلیون تومان بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان بین ۵۰۰ میلیون تا یک میلیارد تومان حداقل یک میلیارد تومان میانگین درآمد فروشگاه‌های الکترونیک که با پرتال راه‌اندازی شدند بیش این سایت از یک میلیارد تومان است.

همیشه در دسترس بودن برای یک سایت نه به عنوان یک نیاز، که یک اصل اساسی است خصوصا با طراحی سایت فروشگاهی انتظار میرود که پس از راه اندازی فروشگاه اینترنتی شما ۲۴ ساعته در دسترس و قابل خدمت رسانی باشد. خرید هاست با کیفیت و با سرعت و آپتایم بالا، می تواند در دسترس بودن و افزایش بازدید و رتبه سایت به معنای واقعی را برای سایت منبع شما به ارمغان آورد.

سلام خدمت عزیزانم در تیم دی ام روم. از همینجا بهتون خسته نباشید و خداقوت میگم. بنده شاهد بودم که شما برای موفقیت کسب و کار اینترنتی ما شما از هیچ تلاشی دریغ نکردید، امیدوارم که همیشه پایدار و سلامت باشید. سیمین نجمیمدیر وب سایت شاهانو سلام و درود خدمت شما. حقیقش اینکه در ابتدا اینقدر خوش بین نبودم که آشنایی با شما اولین پله موفقیت ما باشه. الان که به اون روزهای اول آشنایی با تیم دی ام روم فکر میکنم می بینم که سپردن طراحی سایت شرکت ما به شما شاید یکی از درست ترین تصمیم هایی بود که برای موفقیت شرکت ما گرفته شده.

Report this wiki page