سفارش طراحی وب سایت

Wiki Article

عده‌ای دیگر، سایت را پس از طراحی بدون هیچ آموزشی در اختیار کاربر قرار می‌دهند.

از این لینک می توانید به تمامی آیتم های تخصصی طراحی سایت فروشگاه اینترنتی دسترسی داشته باشید

همچنین زمانی که در قسمت “تنظیمات فروشگاه” هستید می توانید با کلیک بر روی منوی “آگهی” که نوار بالای صفحه قرار دارد وارد صفحه درج محصولات شوید.

به همین دلیل است که ارزش طراحان و توسعه دهندگان فراتر از طراحی وب سایت است.

بنابراین شرکت اطلس وب با داشتن تجربه ای فراوان در طراحی, تجزیه و تحلیل و حتی نگهداری و بروز رسانی این دسته از وب سایت ها دلایل اصلی داشتن یک وب سایت فروشگاهی را به عوامل زیر دسته بندی مینماید که عبارتند از:

ایجاد پنل مدیریتی فوق پیشرفته به صورت کاملا فارسی و راستچین

در این قسمت شما می توانید گزارشی از سفارشات در یک بازه تاریخ انتخابی داشته باشید.

اگر هدف شما از طراحی سایت فروشگاهی ورود به عرصه رقابت با سایت ها و شرکت های رقیب است، حتما طراحی سایت اختصاصی فروشگاه اینترنتی لازمه موفقیت فروشگاه آنلاین کسب و کار شماست. مسلم است چنین نیاز را نمیتوان به هیچ وجه با استفاده از فروشگاه ساز های آنلاین تامین کرد، چرا که طراحی بصری وبسایت شما در طراحی اختصاصی سایت فروشگاهی، مطابق با نیاز و سلیقه شما و مشتری نهایی‌تان و با نیم نگاهی به فروشگاه های اینترنتی موفق بازار طراحی می شود و همچنین اصول افزایش بازدید سایت و بهبود رتبه سئو سایت نیز بر اساس نوع فعالیت شما به نحو شایسته انجام می پذیرد.

بله. یکی از خدمات شرکت ما، سئو سایت است. البته هزینه‌ی این بخش به صورت جداگانه دریافت می‌شود.

چند مورد از ویژگی هایی که یک سایت فروشگاهی حرفه ای و استاندارد برای دیده شدن توسط موتور جستجوگر گوگل نیاز دارد، عبارت اند از: 

قابلیت گزارش آمار کلی و جزیی از سایت طراحی سایت فروشگاهی در بخش های مختلف کاربران، سفارشات، فعالیت هر کاربر و …

سادگی در توسعه ، وجود آموزش های فنی و کمیت زیاد در ظاهر و افزونه ها از نقاط مثبت ووکامرس است.

معمولا آیتم هایی که تشکیل دهنده یک وب سایت فروشگاه میباشد, باید در کاملترین حالت خود باشد. یعنی از صفحه تماس با ما و مکانیزم جستجو که در ادامه همین مقاله بیشتر راجع به آن صحبت خواهیم نمود تا ترکیب بندی رنگ ها و سایز ها و جنس ها و .

بعد از اضافه کردن محصول به سبد خرید، در صفحه‌ی محصول، لیستی از کالاها نظیر کفش، صندل و اکسسوری‌هایی که می‌تواند با این لباس استفاده کند را به آن فرد پیشنهاد می‌دهیم. با این کار نه تنها کاربر لیست تمام لباس‌هایی را که برای مهمانی نیاز دارد را می‌خرد، بلکه میزان فروش افزایش خواهد یافت.

Report this wiki page